Пътя до това меню е menu-options-adjudications, или посредством клавишната комбинация "alt+shift+j".

ponder next move - обмисля следващия си ход очаквайки хода на противника. По подразбиране тази опция е изключена.
enable and show thinking recommended - да се даде ли възможност процесът да се покаже "препоръчва обсъждане"По подразбиране тази опция е изключена.
hide thinking when playing against human Скрива процеса на обмисляне при игра с човек. По подразбиране тази опция е включена.
periodic updates for analysis mod Периодична актуализация на анализа. По подразбиране тази опция е включена.
engine-engine matches adjudicate draw after 0 moves "Мач между енджини" - да присъждат реми след 0 хода.
engine-engine matches win/loss adjudication threshold 0 centipawns "Мач между енджини" - да присъждат печалба или загуба след 0 хода.
engine-engine matches verify engine claims "Мач между енджини" - проверява решението на енджина. По подразбиране тази опция е изключена.
engine-engine matches detect mates - move rule "мач между енджини" - търсене на мат. По подразбиране тази опция е изключена.
engine-engine matches draw if insufficient material 3 - fold repeats "Мач между енджини" - присъжда реми при наличието на недостатъчен материал или трикратно повторение на ходовете. По подразбиране тази опция е включена.
engine-engine matches adjudicate trivial draws "мач между енджини" - присъжда явно реми - 50 хода без да е разменена фигура. По подразбиране тази опция е включена.
edit: 50хода. edit: 3 хода.
engine #1 score is absolute Първи енджин - абсолютен По подразбиране тази опция е изключена.
engine #2 score is absolute втори енджин - абсолютен. По подразбиране тази опция е изключена.

Категория: Дебют. видовенаименования Принципи Подвижен-център Прибързаност взаимодействие Въздействие подриване Пространство Флангова-авантюра Темп Конкретна-ситуация Слабостите Профилактика Категория: Мителшпил. НасокиПодвижност Пробив контраатака Категория: Ендшпил. Закономерности Ценност Централизация Размяна Инициатива Пробив-в-ендшпила Опозиция Квадрата-на-пешката Ключови-полета Категория: По-брайловия-шах. Незрящите Правилник ФИДЕ Швейцарска-система Категория: Интернет. Регистриране присъединяване fics-команди Игра ICS-menu незавършени Партии-на-живо съобщения free-композиция канали Категория: Fritz. Зареждане Добавяне-енджини Функции Горещи-клавиши Параметри Раздел-игра Фигурна-оценка Тестване Хеш-памет Категория: Игрови-нива. Блиц Дълга-игра Рейтингова-игра С-разрядници Приятелска С-треньор Треньор-наблюдава Мачове Турнир Категория: База-данни. Меню-отвори Дебютна-книга.ctg Създаване-ctg Опции-книга.ctg Тест-Нанн Редактиране-коментиране Търсене Диаграма Эндшпилни-бази Категория: Тренировка. Дебютна-тренировка Тематична-тренировка Эндшпилна-тренировка Категория: Енджините. Инсталиране Менаджер uci-протокол Топ-енджини Категория: Анализ. Пълен-анализ Постоянен-анализ Сравнителен-анализ Задълбочен-анализ Безконечен-анализ Анализ-груби-грешки Автоигра Наблюдатели Категория: Самоучител. Дъска Подреждане нотация пешката коня офицера дамата топа Цел-на-играта>/a> Мат-кон-офицер Категория: Понятия. Понятия Категория: Прийоми. прикриванезавличанепромеждутъчен-ходотвличанеНеутрализиранесвръзка Категория: Уловки. Уловки Категория: Гамбит. ГамбитКонтра-гамбит Категория: Стратегия. Оценка-и-планПлан-в-ендшпила Категория: типови комбинации. Атака-по-h7-(h2) Категория: Пунктовете f7 (f2). Пунктовете-f7-(f2) Категория: Школата на Дворецки. Школата-на-Дворецки Категория: Анализирани партии. Анализирани-партии Категория: Мат в два хода. Мат-в-два-хода Категория: Мат в три хода. Мат-в-три-хода Категория: Етюди. ЕтюдиОтидете на началната страница